niedziela, 16 czerwca 2019

Idąc naprzód

       
            Sprawa z książką nabiera mocy. Z transplantacją również. Dziś wróciliśmy z Warszawy, gdzie zostaliśmy zaproszeni- Ja z Mateuszem, na wywiad do Dzień Dobry TVN. Oczywiście podróż odbyła się cała rodzinką. Zwierzęta dostały wychodne na weekend, a my już wczoraj spakowani ruszyliśmy w drogę. Na miejscu czekał na nas opłacony 4* hotel w centrum Warszawy i atrakcje które sami sobie zapewniliśmy, żeby nie spędzić całego dnia w czterech ścianach. Rano skoro świt musieliśmy wstać, szybkie śniadanko all inclusive i poszliśmy do oddalonego zaledwie 5 min budynku telewizji TVN. 

          Jak było? Wrażenia niesamowite, szczególnie dla naszych dzieci. Ja prawie jak ten weteran- z czego Marcin się śmieje, wchodzę jak do siebie. Wiem co mam mówić i idę twardo do przodu, aby jak najwięcej wiedzy im zostawić. O transplantacji, o książce- jaki był jej cel i jak bardzo my osoby po przeszczepie narządów doceniamy dar który został nam podarowany. Jak ważna jest wiedza dla społeczeństwa o dawstwie. Ale wracając do programu, kiedy wjechaliśmy na 9 piętro, od razu zostaliśmy z Mateuszem porwani na make up i stylizację. Nie powiem, bo dla kobiety to sama radość, kiedy w dosłownie parę minut zmieniasz się nie do poznania. Później podłączenie mikrofonów i siup na kanapy do wywiadu. Całość trwała niedługo bo ponad 6 min, jednak to co chciałam powiedziałam. Nasz Mateusz pomimo, że to był jego pierwszy występ i był lekko stremowany świetnie sobie poradził. Dodatkowo od rana doskwierała mu jakaś niestrawność i kiedy tylko skończyliśmy wywiad pobiegł do łazienki. Emocje więc od rana. Jula jak to Jula, pozbierała autografy, pouśmiechała się do zdjęć i stwierdziła, że był to jest najlepszy dzień w życiu 😊





            Ogólnie studio jest malutkie, ale za to z pięknym widokiem na Warszawę. Ekipa tam pracująca bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Osoby, które obserwują mnie na moim fan page na Facebooku wiedzą, że miesiąc temu uczestniczyłam również w wywiadzie dla Pytanie Na Śniadanie w TV 2. Równie miło to wspominam. Po udanym poranku, zanim jeszcze nie wyjechaliśmy w drogę powrotną do domu poszliśmy z dziećmi do Pałacu Kultury i Nauki. I w końcu wjechaliśmy na XXX piętro, bo nigdy wcześniej nie nadarzyła się ku temu okazja. 


           
Posiedzieliśmy, porobiliśmy zdjęcia i ruszyliśmy w drogę. Koniec roku akademickiego już na szczęście za mną, teraz tylko czekamy na zakończenie roku u dzieci i zaczynamy wakacje. Pod koniec czerwca czeka mnie jeszcze jedna wielka impreza na którą również pojadę z wielką przyjemnością. Mianowicie w dniach 28-30 czerwca w Ostródzie rusza Festiwal Muzyki Filmowej Arena Festiwal film/muzyka. Tam po raz pierwszy zagości temat transplantologii, który będzie reprezentowany przez Wojewódzki Szpital w Olsztynie, Centrum Organizacyjno- Koordynacyjne Poltransplant i na zaproszenie Pani Koordynator z olsztyńskiego szpitala przyjeżdżam ja. Okazja dobra, tym bardziej, że świadomość społeczeństwa jeśli chodzi o dawstwo organów jest bardzo mała. Więc jeśli można, trzeba rozpowszechniać ten fakt wszędzie gdzie to jest możliwe. A ja w słusznej sprawie pojadę wszędzie.

Na koniec dodam jeszcze, że nasz dzisiejszy wywiad w Dzień Dobry TVN, razem z bardzo interesującym materiałem o Panu u którego lekarze dokonali retransplantacji serca można obejrzeć klikając na link: oczekiwanie na przeszczep